نام و نام خانوادگی بیمار (در صورت تمایل)
شماره تماس
آدرس ایمیل
سن
جنسیت مردزن
پزشک معالج
طول مدت بستری
بخش محل بستری
میزان تحصیلات
بی سوادخواندن و نوشتندیپلملیسانس و بالا تر
علت مراجعه به این بیمارستان
در دسترس بودنتوصیه آشنایانخیریه بودنتجربه قبلیسایر
لطفا میزان رضایتمندی خود را (با نمره بین یک تا پنج) از خدمات ذیل با انتخاب گزینه مربوطه مشخص نمایید.
انتظامات :
مناسب بودن برخورد و راهنمایی کارکنان انتظامات
12345
پذیرش :
مناسب بودن برخورد و راهنمایی کارکنان واحد پذیرش
مناسب بودن مدت زمان انتظار از زمان تشکیل پرونده تا بستری شدن در بخش و اطلاعات لازم ارائه شده
اطلاع رسانی هزینه های درمانی، بیمه های طرف قرارداد و ضوابط آن ها در واحد پذیرش
عملکرد پزشک :
معرفی و برخورد مناسب، ویزیت به موقع بیمار و پاسخگو بودن
توضیح اقدامات تشخیصی و درمانی، نتایج درمان و آموزش زمان ترخیص (رژیم غذایی، میزان فعالیت، دارو های مصرفی، علائم خطر و زمان ویزیت مجدد) با زبان ساده و قابل فهم توسط پزشک
عملکرد پرستاری/مامایی :
معرفی سر پرستار، پرستار/ماما و اطلاع رسانی نحوه دسترسی به خود و پزشک
پاسخگو بودن، اجرای به موقع اقدامات تشخیصی و مراقبت، ارائه اطلاعات، پمفلت و آموزش های لازم حین بستری و در زمان ترخیص توسط پرستار/ماما
تغذیه :
مناسب بودن دورچین، پیش غذا و میان وعده ها
مناسب بودن دما، کیفیت، طعم و زمان توزیع غذا
نظافت و بهداشت :
رعایت نظافت بخش و اتاق بیمار
پاسخ به موقع به نیاز های بهداشتی بیمار توسط خدمات
خدمات رفاهی :
مناسب بودن گرمایش، سرمایش، تهویه و شرایط رفاهی بخش (نور و صدا و ...)
مناسب بودن لباس بیمار، رعایت پوشش، حفظ محرمانگی و رعایت رازداری اطلاعات بیمار توسط کارکنان در زمان ارائه خدمات
کافی و مناسب ب ودن تسهیلات انتقال بیماران مانند ویلچر، آسانسور و برانکارد
ترخیص :
مناسب بودن برخورد و راهنمایی منشی بخش و کارکنان واحد ترخیص
مناسب بودن روند ترخیص و مدت زمان انتظار از ترخیص در بخش تا تسویه حساب
چنانچه لازم باشد مجددا تحت مراقبت قرار گیرید، آیا این بیمارستان را انتخاب خواهید کرد؟
بلهخیر
در صورت نیاز به بستری شدن دوستان و آشنایان، آیا این بیمارستان را به آن ها پیشنهاد میکنید؟
لطفا نظرات، پیشنهادات و انتظارات سازنده خود را در بهبود خدمات ارائه فرمائید
Δ